Designer in the picture

Silvian Heach - designer in the picture this month

Silvian Heach

Silvian Heach

Arav Fashion begon in 2002 met het Silvian Heach-project, een damesmodemerk met een duidelijke en ambitieuze filosofie: om kleding te maken die toegankelijk, stijlvol en gemakkelijk was interpreteren.
Vanaf het eerste jaar van zijn activiteit bereikte Silvian Heach onmiddellijk commercieel succes, wat stelde de twee oprichters - Mena Marano en Giuseppe Ammaturo - in staat de basis te leggen uitbreiding van het merk in Italië en in het buitenland door een solide ontwikkeling van de detailhandel met een franchising formule.

Silvian Heach_Dames_kleed_PEDRABRANCA_UNIQ1_van_5_x16229101020102

Het is fundamenteel om het concept door te geven dat onze mode is iets dat goed is en het recht om te dragen.
Het doel voor de toekomst is niet om de visie te veranderen van onze gebruikers, maar om ze te verbeteren en te maken herkenbaar, mooi en intrigerend.

pgp18446gb-ta9-01

Een dameslijn met een sterke identiteit voor de vrouw die wat wil
aanlokkelijk en levendig is, met sterk stijlgerichte kledingstukken en heel erg
concurrerende prijzen.


De Silvian Heach-vrouw houdt van de goede smaak en de hoge kwaliteit van de
kleding, gecombineerd met de passie voor fijne details.

Silvian Heach_Dames_bloes_MACIERA_WHITE MOON1_van_5_x16230601020101

Dit is een gemakkelijk te dragen, jeugdige en veelzijdige collectie, die trendy is
en essentiële stuks geschikt voor elke dag / op elk moment.
Het is een lijn geïnspireerd door jeugdige energie en enthousiasme: aangeboden in een gedurfd, helder spectrum van kleuren, de kledingstukken zijn ontworpen om te passen bij de het dagelijkse leven van de actieve meid die graag haar eigen garderobe maakt.

Silvian Heach_Dames_kleed_CAMPOERE_GREEN1_van_5_x16229401010101

Must-have kleding : comfortabel, alledaags, klassiek en noodzakelijk.

pgp18281ts-sgc-01



Ted Baker, onze designer in the picture deze maand

TED BAKER

nl-Womens-Clothing-Knitwear-SAKARIE-Bow-detail-cashmere-blend-jumper-Light-Grey-WA7W_SAKARIE_LT-GREY_1.jpg

Sinds het ontstaan in 1988 is Ted Baker een global merk geworden met mannen-, vrouwen- en kinderkleding. Ook parfum, brillen en accessoires vallen onder de Ted Baker Collectie.

nl-Womens-Clothing-Knitwear-YSABEL-Frill-detail-knitted-top-Bright-Blue-WA7W_YSABEL_BRT-BLUE_6.jpg

Vanaf het begin heeft Ted een zeer duidelijke, onwankelbare focus op kwaliteit, aandacht voor detail en een eigenzinnig gevoel voor humor, zozeer zelfs dat de eerste winkels vroeger een wasservice voor elk aangekocht shirt bestelden - iets dat de aandacht trok snelgroeiend merk de titel van 'No Ordinary Designer Label'. Alles geproduceerd onder de naam Ted Baker heeft zijn persoonlijkheid geweven in zijn eigen hart.

uk-Womens-Clothing-Dresses-EVVIA-Eden-ruffle-front-skater-dress-Pale-Blue-WA7W_EVVIA_PL-BLUE_3.jpg

Til je stijl naar een nieuwe dimensie met cleane silhouetten, heldere vormen en een hemels gebruik van stoffen. Teds AW17-damescollectie is geïnspireerd door galactische glamour van de hoogste orde en neemt je mee op een luxe reis naar de hyperruimte.

TedBaker_FW1718_dress_260euro

 

Ted heeft dit seizoen opdracht gegeven tot een interstellair scala aan galactische texturen, van hoogglans satijn en luxueus metallic jacquard tot zeer compacte krip en zachte, soepele breisels.

Ted Baker IVARA--

Boterzachte leren jassen en een nieuwe versie van Teds signature items zorgen voor een avontuurlijk gevoel voor drama, en grafische colour blocks, complexe borduursels en asymmetrische snits brengen je tot grote hoogtes.

uk-Womens-Clothing-Knitwear-HELIN-Embellished-collar-metallic-jumper--Black-WA7W_HELIN_BLACK_1.jpg

De accessoires voor dit seizoen zijn ware supernova's met luxe stoffen zoals fluweel, en metallic inspiraties vanuit de hoofdcollectie die moeiteloos worden gecombineerd met klassieke elementen zoals roségouden details, oversized strikken en sierlijke accenten.

Schermafbeelding 2017-09-28 om 15.45.27

The Chelsea Flower Show brengt het Engelse platteland naar het hart van Londen en is een van de favoriete zomerevenementen van Ted, die goed geklede folk combineert met weelderige bloemenpresentaties en altijd een rijke bron van inspiratie biedt. Met een zachtere benadering dan sommige andere prints van dit seizoen, gebruikt CHELSEA GREY een gedempt palet van pastelkleuren met een ultravrouwelijke selectie van bleke bloemen, waaronder rozen en pioenrozen, semi-transparant gedrukt om de delicate, zachte stemming te onderstrepen.

ted-baker-the-laylie-skirt

Zoals je van Ted zou verwachten, blijft de aanpak van het vermarkten van het merk dezelfde als die vanaf de eerste dag ... voornamelijk door mond-tot-mondreclame en uit de gewone marketing. Welk ander merk zou Paxo-vulling weggeven met Kerstmis, een blikje chocolade-konijn-hotpot voor Pasen, of zelfs speciale wereldkampioenschappen voetbal van 2006, Roy of the Rovers-stijl? Ted blijft een van de weinige merken die zonder een reclamecampagne in een internationaal designerlabel worden ingebouwd.

 

 

 

 



Mos Mosh, deze maand onze designer in the picture

Mos Mosh

87f7afa3-3dc0-403b-8cb7-6f3a1480f56b

Mos Mosh werd in 2010 in Denemarken opgericht als jeans- en broekenlabel waar een mooie fit en het gebruik van de beste materialen centraal staan. De collectie richt zich tegenwoordig op veel meer dan alleen maar broeken. Zo staat het merk ook bekend om zijn subtiele tops, ruwe jasjes en fijne leren producten.

Schermafbeelding 2017-10-16 om 22.16.24

Mos Mosh is verkrijgbaar bij een groot aantal modewinkels door heel Europa. De focus van het merk is internationaal en blijft altijd gefocust op de drie onmisbare Mos Mosh elementen; Passie, Liefde en Hart.

MM look book LY174

Dat broekpakken niet meer uit een vrouw haar dagelijkse garderobe weg te denken zijn, is een feit. Én, wat je misschien niet wist, is dat niemand minder dan Coco Chanel de eerste vrouw was die in zo’n waanzinnig broekpak gespot werd. Later voegde zij deze pakken ook toe in haar eigen collecties en sindsdien doemt het ‘mannenpak voor vrouwen’ ieder jaar weer de catwalk op. Vanzelfsprekend in de meest uiteenlopende variaties. De kwaliteit en tailoring zorgen voor een perfecte fit, en laat dit nou net een van de belangrijkste eisen van Mos Mosh zijn.

Schermafbeelding 2017-10-16 om 22.15.46

Dit seizoen komt Mos Mosh met een complete lijn vol met comfortabele looks voorzien van subtiele details van hoge kwaliteit. Het herfst/winter seizoen 2017 staat voor de deur en je garderobe is niet compleet zonder een vrouwenpak met matching overhemd. De pakken zullen verkrijgbaar zijn in tijdloze kleuren zoals zwart en blauw. In deze prachtige blauwtint zal er ook een broek met bijpassend gilet beschikbaar zijn, maar wel nét even anders door een stijlvol streepdesign.

MM look book LY1721

De Mos Mosh blazers hebben een klassieke en tijdloze stijl waardoor ze uitstekend geschikt zijn voor elke gelegenheid. Je mag flink spelen met het broekpak; combineer bijvoorbeeld verschillende kleuren colberts en broeken, draag er overdag sneakers of loafers onder en wissel naar pumps voor een feest of etentje in de avond. Zo strak als het pak in feite is, zo speels en veelzijdig zijn de broekpakken van Mos Mosh.

MM look book LY1722



Guess - Designer in the picture

GUESS helemaal hot deze zomer!

Guess_spring_summer_2014_campaign2

Guess is opgericht in 1981, als producent van jeanswear in de VS en is sindsdien uitgegroeid tot één van de belangrijkste en bekendste lifestyle merken ter wereld. Tegenwoordig ontwerpt, produceert en distribueert Guess moderne kledingcollecties, denim, tassen, horloges,schoenen en andere producten. Guess wordt over de hele wereld verkocht in eigen Guess winkels, de beste warenhuizen, speciaalzaken, geselecteerde retailers, en toegewijde shop-in-shops. Sinds 30 april 2016 is het merk actief in 840 winkels in Amerika, Europa en Azië.

Lichtgewichte, hemelsblauwe denim biedt stijlvolle comfort zelfs in de hete zomermaanden.

170327lookwoma02

De SS17 Guess collectie viert de fusie van urban glamour en een bohemian free spirit. Tijdens het verkennen van innovatieve stoffen, zet de collectie de spotlight op natuurlijke materialen in een verscheidenheid van kleuren en patronen voor hem en haar. Denim is a key player voor sun-kissed summer looks.

www.othellokleding.be-Guess-Broeken-W72043D2GKI-SKINNY-15728201-31

W72N05D2GK1-GWST

W72B67W8EE0-A021-ALT1

Een stadse jonge vrouw, met haar talloze verplichtingen, is de bron van inspiratie voor de urban-glam looks in deze collectie die bestaat uit vakkundig fashion stukken gecombineerd met trendy details en innovatieve stoffen.

W72D77W8BL0-G871

W72R72Z1HX0-B172

Het resultaat is een originele lijn van transitional outerwear, packable kleding en functional denim.

Bloemen- en dierenprints creëren de perfecte urban jungle look, naast grafischemotieven en strepen.

W72K90W8GL0-PU03

Cuba’s adembenemende landschappen en vrolijke sfeer worden doorgevoerd in een collectie van ultra vrouwelijke stukken met nieuwe vormen en graphics, trouw aan Guess iconische, jonge en sexy DNA.

W72H50D2GZ0-SSEW

Close-fitting silhouetten en subtiele cut-outs zijn opgefleurd met opvallende patronen, strepen,bloemenprints en felle effen kleuren.

W72H80W8GO0-G695

Innovatieve stretch stoffen leggen een nieuwe niveau voor denim; leveren topprestaties qua fitting en geven tegelijkertijd een sensuele slanke pasvorm.

W72H78W8GM0-A021

De zorgeloze, onconventionele houding van het wereldberoemde Coachella Festival, dat een originele mix van muziek, mode en celebraties naar het hart van de Californische woestijn brengt, wordt weerspiegeld in natuurlijke en vloeiende stoffen zoals zijde, tencel en viscose.

www.othellokleding.be-Guess-Shorten-W72D85D2G60-1981-15727401-31

Desert vibes vertaalt in een palet van aardse en neutrale tinten. Maxi jurken en wijde rokken voor een boho-chic flair, vergezeld met wat verleidelijke items zoals hotpants en crop tops, zorgen voor de optie glam-rock style.

guess_jeans_ss17_pr_lookbook-page-017

W72K92W8GM0-A021

 Dankzij details als kleine uitsnijdingen, hoge splits en flirterige ruches, krijgt deze collectie ook nog een romantische touch, voor wat meer sensuele outfits.

guess_jeans_ss17_pr_lookbook-page-016



Diesel- Designer in the picture -zomer 2017

Diesel werd door Renzo Rosso gecreëerd  in 1978 en nog steeds hot!

10 160616_DIESEL_DBSS17Main_3rd_OS_235_49666_b

 

Diesel zijn oprichter Renzo Rosso, creëerde het merk Diesel in 1978. Hij koos deze naam omdat hij makkelijk te begrijpen is, overal ter wereld hetzelfde klinkt, en een ruige indruk geeft; in die tijd werd Diesel ook beschouwd als “alternatieve energie”, waardoor het merk symbool stond voor een alternatieve smaak in casualkleding.

In 1985 werd Renzo Rosso de enige leider van Diesel en hij omringde zich met een internationaal team van getalenteerde ontwerpers en medewerkers, waaronder de aanwinst van de huidige Creative Director Wilbert Das in 1988. Diesel lanceerde zijn eerste ‘For Successful Living’ reclamecampagne in 1991, waarbij het onmiddellijk een reputatie vestigde wat vernieuwende marketing betreft.

De eerste flagship-stores van het merk openden in 1996 hun deuren in New York, Rome en Londen. In 2000 nam Diesel Staff International over, een Italiaanse producent en leverancier van internationale ontwerplabels. Twee jaar later werd Renzo Rosso aandeelhouder met een meerderheid van Maison Martin Margiela.

mens_denim_pc

De ontwerper Andres Melbostad is een Noor die in London heeft gestudeerd aan de Royal College of Art en nu in New York woont.

detail_1

Diesel houdt van de stijl ven de eighties en de nineties. De eighties hadden dat uitbundige over the top gevoel. In de nineties kwam er de andere attitude, een manier van kleden die je nu ook nog ziet. Ook de energie van bepaalde mensen uit die periodes inspireert me erg, van Yohji (Yamamoto) en Helmut Lang tot Calvin Klein.

00SX07_0KAOC_8HC_F

We kennen Diesel in de eerste plaats als het jeansmerk dat nooit uit de mode raakt. Vooral veel leder, stoere boots, bikerjasjes en veel uniseks. Het rockgevoel waar zo'n jasje voor staat, moet altijd behouden worden. En verder varieert het ook naargelang het seizoen.

00SYEG_0682U_01_D

We gebruiken veel blauw wat samenhangt met de denimcollectie.

1 160616_DIESEL_DBSS17Main_3rd_OS_251_50389_b

Diesel liet zich voor de zomercollectie inspireren door Miami City, waar genoeg zonneschijn en fun is voor iedereen.

miamiheat_ss17_12

« Ik werd altijd al door Miami aangetrokken, voor zowel de kunst cultuur, art deco architectuur alsook het strand », vertelt artistiek directeur Nicola Formichetti. 

00SVUB_0DAON_81E_F

« Ik werd geïnspireerd door de levendige jaren ’80 met pop kleuren. Ik droom ervan dat de hele wereld zoals Miami is tijdens de zomer. »

00SYEB_0682U_01_F

Lente-Zomer draait om een cocktail van pastel kleuren, en een zomerse atmosfeer. Flamingo prints zijn terug te vinden op licht gebreide truien, polka dots en hartjesmotieven worden op denim rokken en tops uit de jaren ‘50 gedrukt.

00SVM4_0QAPE_5AM_F

Grafisch ontwerper Yoko Honda tekent nostalgische palmboom en strand geïnspireerde items met een jaren ’80 touch.

denim_ss17pre_06

DIESEL IS OOK…

Talent Support – Het is zo goed als onbegonnen werk om alle manieren op te sommen waarmee Diesel creatief talent steunt. Laten we toch eens proberen: te beginnen met mode.

ITS (International Talent Support) is een jaarlijkse wedstrijd voor modestudenten, die momenteel aan zijn zesde jaargang toe is en plaatsvindt in de Italiaanse badplaats Trieste. Diesel is al sinds de oprichting sponsor van het evenement en de winnaar van de Diesel Award mag een kleine collectie ontwerpen die overal ter wereld in geselecteerde Dieselwinkels zal liggen.

Verder kunnen ontluikende talenten in de muziek deelnemen aan de DIESEL-U-MUSIC, een internationale zoektocht naar artiesten zonder contract. Dit is de zesde editie en de wedstrijd is ontstaan als alternatief voor de groeiende corporatieve muziekindustrie.

Op het gebied van kunst zijn er verscheidene mogelijkheden, waaronder projecten als DIESEL WALL. Hiermee worden hedendaagse kunstenaars uitgedaagd om de lege stadsmuren te versieren, waardoor ze artistieke expressie en levendigheid aan het straatbeeld toevoegen. Een ander initiatief is DIESEL NEW ART – een online kunstgalerie en creatieve wedstrijd die in het leven werd geroepen om opkomende kunstenaars te steunen.

The Diesel Farm – Toen een boerderij van 105 hectaren in de heuvels rond het hoofdkantoor van Diesel bedreigd werd met renovatie, greep Renzo Rosso in. De boerderij beschikt over weiland, bebost gebied en 4 hectaren olijfbomen. Iets meer dan een hectare is beplant met wijnstokken die druiven voor Chardonnay, Merlot, Cabernet Sauvignon en Pinot Noir dragen. Op basis van traditionele technieken produceren de deskundige vaklieden van Renzo drie exclusieve wijnen: Rosso di Rosso, Bianco di Rosso en Nero di Rosso. De unieke collectie producten van de Diesel boerderij wordt aangevuld met twee soorten olijfolie en een uitzonderlijke Grappa di Rosso. Voor Renzo is de boerderij een thuis weg van huis en bovendien een bijzondere locatie voor bedrijfsmeetings, brainstormsessies en vele van de legendarische feestjes van Diesel.



POLA PARADIS - designer in the picture

POLA PARADIS

Wie zijn jullie? Ik ben Pomme Gouwy, zaakvoerdster en tevens ontwerpster van Pola Paradis. Ik werk nauw samen met Camille en Annelore van House of Style, die het commerciële luik voor hun rekening nemen.

IMG_3887

Wanneer zijn jullie ontstaan? We zijn kleinschalig gestart in januari 2016 maar al heel snel werden onze sweaters een echte hit waardoor we de bestellingen al snel niet meer konden bijhouden. Op vraag van enkele winkels hebben we de sweaters dan in productie gebracht.

Wat is de inspiratie/uitgangspunt van jullie zomerkollektie? Streetstyle chic. Items die je overdag kan dragen maar waar je zonder problemen ook mee naar een feestje kan. Kwaliteit van Pola Paradis staat voorop.

IMG_3988

Welke trend gaat het deze zomer volgens jou helemaal maken? Ik geloof nog altijd in de cold shoulder trend die je ook meermaals in onze collectie terug vindt. Supervrouwelijk en sexy, maar op een bepaalde manier toch ook stoer.

IMG_3493 kopie

Wat is je favoriete stuk uit de nieuwe kollektie? Ik kan niet kiezen tussen onze Gypsy Goddess of de Mermaid Squad shorts. Alletwee toppertjes en ook super te combineren..

IMG_3821

Wat is je lievelingskleur? Ik hou van roze tinten, maar naargelang het weer grijp ik toch ook vaak naar zwart en wit.

IMG_4089

Heb je veel tijd om te shoppen? Nee, daar is het echt te druk voor. Ik shop dus wel vaker online..

IMG_3902

Met wie zou je wel willen wisselen met garderobe? Ik zou het niet erg vinden om van kleerkast te ruilen met Gigi Hadid :-)

Wat is het leukste van werken in de mode? Mode is echt een passie, het is hard werken maar je krijgt er superveel voldoening van als je dan uiteindelijk je collectie in de showroom ziet hangen.

IMG_3892



Dream Catcher - designer in the picture

Dream Catcher hun collektie voor glamoureuze globetrotters.

DREAM CATCHER heeft voor het eerst het licht gezien  voor de collectie ZOMER 2016.  Dat betekent dat we net onze vierde verkoopseizoen achter de rug hebben.

 vg__395

Eindelijk een high end luxueus gipsy label van Belgische bodem. Dream Catcher is een nieuw prêt-à-porter label ontworpen voor vrouwen van het glam-rock type. Hoe vertaalt zich dat? Rock-chic tops, vestjes in tweed, rock-folk hemden, mannelijke smokings en etnische details.

www.othellokleding.be-Dream-Catcher-Bloezen-D658DW26-15720901-31

Het Brusselse ontwerpersduo (Caroline en Julie) deed 20 jaar ervaring op in de modewereld alvorens een eigen merk op te richten. Het resultaat is een collectie met zowel een hoog rock 'n roll gehalte als een bohemian sfeertje, glamoureus en toch praktisch.

www.othellokleding.be-Dream-Catcher-Sweaters-D670DW67-15721601-31

Net zoals het merk zélf, is de zomercollectie van DREAM CATCHER geïnspireerd door de ambitieuze stadse vrouw, die een mening heeft en ideeën brengt.  De stuks uit de collectie belichamen de tijdloze chic met een tikkeltje glamour, net genoeg om een eeuwige reiziger en avonturier te verleiden.

 www.othellokleding.be-Dream-Catcher-Jurken-D256DF01-15722501-31

De DREAM CATCHER-vrouw houdt ervan om met haar outfit een statement te maken.

www.othellokleding.be-Dream-Catcher-Tuniques-D691DW64-15721901-31

Dit seizoen genieten we vooral van speelse prints en mooie details, zoals onze favoriete luipaard-kop-print !  Deze lente nodigt de metallic glans zichzelf uit in de dressing van de eigentijdse vrouw, wat zich vertaalt in de aanwezigheid van foil prints en wat glans in de ontwerpen.

vg__862

We hebben er ook een romantische toets in gestoken – kant, verfijnde details en broderieën, pastel kleurtjes en lichte en kwalitatieve stoffen.

www.othellokleding.be-Dream-Catcher-Rokken-D973DF18-15722601-31

Wat is jullie favoriete stuk uit de nieuwe kollektie ?

Een top met leopard-kop-print.
www.othellokleding.be-Dream-Catcher-Jurken-D239DW67-15722301-31

Wat is jullie lievelingskleur ?

Clash van verschillende kleuren naargelang…

www.othellokleding.be-Jurken-D240DW89-15722401-31

 Wat was het uitgangspunt van jullie nieuwe kollektie ?

Hét voordeel bij uitstek in onze SS2017 kollektie is dat deze in heel verrassende combinaties kan gemixed-en-matched worden.

vg__584 kopie

De kollektie staat voor een onconventionele en non-conformistische chique attitude, vrijheid en individuele expressie.

 

www.othellokleding.be-Dream-Catcher-Hemd-D679DW42-15721101-31

www.othellokleding.be-Dream-Catcher-Bloezen-D674DW97-15721001-31

Wat is het leukste van werken in de mode?

Werken in de mode brengt een grote dynamiek, je moet die go-ahead en go-get attitude hebben, met een grote portie aan creativiteit.

www.othellokleding.be-Dream-Catcher-Jurken-D287DW44-15722001-31

Waarschijnlijk is het plezierigste deel van werken in deze industrie de PASSIE en het enthousiasme dat je terug vindt onder mensen die werken in deze business. Elk seizoen opnieuw !

Het is besmettelijk en werkt inspirerend.

Deel uitmaken van iets moois en dit te kunnen/mogen delen met collega’s en klanten is ontegensprekelijk de mooiste beloning.

vg__1044



PINKO, one of our favorite designers in the picture

PINKO

Het Italiaans damenslabel Pinko is opgestart half 1970's bij 2 jonge Italiaanse Pietro Negra en Cristina Rubini.

9a25a59c-4f5d-4c73-8ec4-2025c8d2dd5d

 

Fotografen, opeengepakt met hun camera's en smartphones, proberen allemaal een foto van haar te stelen terwijl ze hun negeert, schijnbaar achteloos met wat er om haar heen gebeurd.

Een gekleurde luchtbel houdt deze foto-jagers op een – symbolische - afstand. Zij is de #Pinko ster en ze is zo sterk en onafhankelijk dat zij geen behoefte heeft aan de hedendaagse sterrenverering, ook al is ze één van de iconen.

De Pinko herfst / winter 2016-2017 campagne viert het charisma van de ware stijliconen. In het bijzonder de muziekiconen, in een collectie die door de geschiedenis van pop en rock vanaf de bron tot vandaag reist, als een ideale soundtrack.

Muziek en beroemdheden gaan zoals altijd altijd hand in hand: het flitsen van de camera, het stelen van foto's van lachende sterren op het podium of als ze wandelen langs de trottoirs van New York, Londen, Parijs of Milaan. Altijd in de schijnwerpers, maar nooit slaven van het sterrendom.

PINKO_hemd_1W10T5-5131 MONACHELLA_light blue_x15625801020101 Othello - 04-08-2016-9120x1540650103014

Rock iconen zijn de inspiratie van de PINKO FW 2016/17 collectie, een chique en bourgeois collectie met een opstandige en brutale air.

PINKO_pull_1W10WK-Y37R_black_x15616401020101 PINKO_tunique_1B11XF-6072 ROLLERBAL_black_x15625701020101

Fluweel, laminaten, leder en paisley prints worden gecombineerd of gemengd tot een hippe stijl, voor een bohemien maar eigentijds allure.

Othello - 19-08-2016-9855x1540740103016 PINKO_handtas_1P20UV-Y2WJ_paisley_x15601701010101

Een militaire en nautische stijl karakteriseert de buitenkleding en jassen met dubbele overslag zijn verrijkt met gouden metalen knopen.

www.othellokleding.be-Pinko-Vesten-black-15408001-31 Othello - 19-08-2016-9726x1540730103019

Jasjes met mannelijke verhoudingen worden gecombineerd met mini-rokjes en korte jurkjes, kleine en lineaire stukken verfraaid met kostbare details.

Othello - 04-08-2016-9131x1540600103019 Othello - 04-08-2016-9119x1540400103011

Broeken, met brede pijpen of super skinny, worden gedragen met zijden blouses of hyper vrouwelijke tops geborduurd met kristallen en veren.

Othello - 19-08-2016-9854x1540790103011 www.othellokleding.be-Pinko-Bloezen-blu-ride-15407001-31

Sport-retrò modellen completeren de collectie: stukken met een sportieve snit en grafische elementen worden gedragen met kant, tafta, georgette en breigoed.

18



Designer in the picture : Drykorn

Drykorn

Het Duitse Drykorn werd opgericht in 1996 en is sindsdien geëvolueerd tot een internationaal gerenommeerd modelabel. De beste stoffen, productie van een hoog niveau en collecties die consequent fashion-forward zijn, typeren het merk. Authenticiteit, zelfvertrouwen en individualiteit zijn de basiselementen van de Drykorn-look. Het resultaat is een modemerk waarin mannen en vrouwen leven en beleven.

DK-AW_05-9985

In de FW16-collectie voor mannen vermengt Drykorn gevestigde modeklassiekers met futuristische details. Zoals een feniks die uit zijn eigen as herboren wordt, worden traditionele kledingstukken bij Drykorn geherinterpreteerd met een experimentele twist. Een zoektocht naar de perfectie in nonchalance.

9k=-1 9k=

DK-AW16_01-8611

Casual ontmoet heritage:

Bij Drykorn dragen mannen voor FW16 flanellen broeken met aansluitende jasjes. Verschillende breedtes worden met elkaar gecombineerd om de perfecte pasvorm te creëren. Recht tegenover deze casual silhouetten, plaatst Drykorn een - aan hedendaagse trends aangepaste - authentieke heritage stijl met robuuste lamslederen jasjes, gescheurde jeans en ribfluwelen shirts.

Schermafbeelding 2016-11-08 om 17.23.05Othello - 27-07-2016-8538x1548350103013

DKAW16_15-4244

 Othello - 29-09-2016-10654x1548280104012 Othello - 27-07-2016-8561x1548340104013

Detroit in de jaren 70 :

Grote kragen, brede revers en fluwelen materialen worden weer naar de voorgrond gebracht, geïnspireerd door het Detroit van de jaren zeventig. Rolkraagtruien in zachte alpacastoffen worden gecombineerd met oversized wollen mantels, alles in warme natuurtinten als beige, cognac en roest.

162_40_112214_40344_CAMORA_2-08 162_40_109227_40295_JAZ_4-08

DKAW16_12-2546



Designer in the picture : TWIN-SET

Twin-Set

650_01_MID

De ontwerpster van Twin-Set heet Simona Barbieri.

images

Welk kledingstuk geeft je zelfvertrouwen?

'Hangt ervan af. Tijdens Fashion Week, als er mensen naar de nieuwe collectie komen kijken en ik interviews moet doen, ben ik een tikje nerveus. dan woon ik zo ongeveer in een maxi-vest met een broek, dat beschermt me en geeft me zelfvertrouwen.'

6  Schermafbeelding 2016-09-25 om 13.43.23

Wat zou je nooit dragen naar je werk?

'Eigenlijk niks!' Joggingbroeken en trainingspakken schuw ik niet, ik ben zelfs weleens in een pyjama broek naar de zaak gekomen.'

Schermafbeelding 2016-09-25 om 13.44.24 Schermafbeelding 2016-09-12 om 19.23.07www.othellokleding.be-Twin-set-Rokken-dark-blue-15372601-31 www.othellokleding.be-Twin-Set-Bags-Handtassen-nude-15372801-31

Trek je je wat aan van de kledingetiquette? 

'Vroeger was ik vrij streng en strikt over wat je wel en niet kon combineren. Maar nu trek ik me daar niks van aan.                                                                               Goud en zilver bij elkaar? Strepen en prints? Doen! Regels vind ik niet intressant meer.'

8725_01_MID  Schermafbeelding 2016-09-25 om 14.11.39           Othello - 13-08-2016-9525x1537020102012

Wat is je lievelingskleur?

Vandaag zwart omdat het zo gemakkelijk en veilig is.

45

 

 

Wat is je favoriete stuk uit de nieuwe collectie?

'Brede & prints broeken. En sowieso alle breisels en jeans.'

8706_07_MID8706_09_MID Schermafbeelding 2016-09-25 om 13.56.49Schermafbeelding 2016-09-25 om 13.59.57

 

 

Wat is de beste les die je ooit geleerd hebt over mode?

'Dat er geen grenzen zijn. En, dat je dus vooral open-minded moet zijn.'

8675_02_MID8061_05_MID

Wat is het leukste van werken in de mode? 

'Dat ik doe waar ik blij van word! Ik vind alles even tof, van de moeite die het soms kost in het begin tot het eindresultaat.                                                                                    En ik ben ultiem gelukkig als ik echte vrouwen in mijn ontwerpen zie lopen.'

23

Het kleurenpallet bestaat vooral uit wit, zwart en zilvergrijs.

Schermafbeelding 2016-09-25 om 14.03.14Schermafbeelding 2016-09-25 om 14.04.48 www.othellokleding.be-Twin-set-Shoes-Schoenen-andamp;-laarzen-nero-(CA5TPC)-14885001-31

Een kollektie die alle topitems omvat dit je garderobe compleet maken, uitgevoerd in luxestoffen en kwaliteitsmaterialen in monochrome en neutrale tinten.

 



Onderdelen 1 tot 10 van totaal 13

Pagina:
  1. 1
  2. 2